مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

فرمت فایل : doc

تعداد صفحات : 24

حجم فایل : 16

گروه فایل : مدیریت

مقاله اتحاد استراتژیکی و جوازگیری

دانلود مقاله بررسی اتحادهای درون شرکتی - استراتژیک و بررسی جواز گیری، فرانشیز (حق امتیاز) ، و معامله های مشترک

فهرست مطالب

مقدمه

رسیدن به تکنولوژی و بازارها

جانبداری برای یک اتحاد استراتژیکی

تکامل سریع در اتحادهای استراتژیکی

تکامل تدریجی در اتحادهای استراتژیکی

جواز گیری در بازارهای بین المللی

طبیعت جوازگیری بین المللی

مزایا و ضررهای جوازگیری در بازارهای بین المللی

========================

اتحادهای استراتژیک (Strategic alliance)

در این مطالعه، ما انواع مختلفی از اتحادهای (ادغام) درون شرکتی تشکیل شده را بررسی می کنیم که این اتحادها در بازارهای بین المللی وارد و کامل می شوند. به طور خاص ، ما طبیعت اتحادهای استراتژیک را بررسی می کنیم و چگونگی این امر را که آنها قسمتی از ادامه روشهای ورود بوده اند ، مورد بررسی قرار دهیم . بخش بعد، و معامله های شراکت بازاری را مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه بخشهایی در مورد جواز گیری، فرانشیز ( حق امتیاز) ، و معامله های مشترک می باشد. بخش آخر، روشهای سنجش و کنترل اتحادهای استراتژیکی در بازارهای بین المللی می باشد. طبیعت اتحادهای استراتژیک : اتحادهای رقابتی به شرکتها اجازه بدست آوردن دارایی، صلاحیتها، یا توانایی را می دهد که این ها در بازارهای دارای رقابت در واقع قابل دسترس نمی باشند و بخصوص این امر در بازار تخصصی خاص صادق است. یک معامله اشتراکی، دسترسی را به تولید و تکنولوژی پیشرفته میسر می سازد و پیشرفت توانایی ها و می تواند مثالی از آن باشد دارای های قابل لمس ، مانند اعتبار، نیز جزء آن می تواند باشد

جانبداری برای یک اتحاد استراتژیکی

شرکتها ممکن است که یک اتحاد را تشکیل دهند تا در بازارهای بین المللی بر اساس مبادله و محدوده دارایی با یکدیگر رقابت نمایند. دانستن معلومات بازار تولید نیز یک نوع دارایی است. دسترسی به بازارها و کانالهای پخش نیز دارای می باشد که بوسیله بعضی از شرکتها بدست می آید و بوسیله شرکتهای دیگر نیز استفاده می شود، بنابراین این امکان اتحاد استراتژیک را افزایش می دهد. به طور مشابه، تولید و فرایند چگونگی وارد شدن به بازار، توانایی صنعتی، و داشتن مواد خام و منابع مدیریتی واحد ممکن است جانبداری از یک اتحاد استراتژیکی را در بازارهای افزایش دهد اتحاد استراتژیکی ممکن است که فرمهای زیادی داشته باشد. آن ممکن است از ساده ترین توافق تا تولیدات به صورت پخش را در توافقهای تولیدی شامل باشد و آن در جایی است که مراحل تولیدی یک محصول نیز مشخص شود

طبیعت جوازگیری بین المللی

جواز گیری ، خرید یا فروش بوسیله قرارداد تولید یا تکنولوژی فرایندی است که بوسیله تخصص بازاریابی و طراحی می شود. آن شامل قرارداد بازاری و اطلاعاتی، همچنین چگونگی شناخت می باشد که دارایی در آن کم است. آن در میان سران مردم انتقاد می شود و دراورهای دیسک آن و کابینتهای فایلی که منبع اصلی برای بدست آوردن اطلاعات می باشد، بسته بندی می شود ، چرا که با یک آن پنهان باقی بماند. جواز گیری بین المللی ، زمانیکه یک شرکت تکنولوژی مالیاتی و انحصاری را ایجاد می کند، ایجاد می شود و آن دارای یک ترکیب می باشد که در ادامه آمده است: نام مشخص، تخصص عملیاتی، تکنولوژی فرایند ساختای ارزیابی شرکا و رازهای تجاری. شرکت دارای جواز دسترس به بازار خارجی را با سرمایه گذاری بسیار کم بدست می آورد و به طور مداوم، اطلاعات سرمایه گذاری و بازاری را برای شرکت منطقه ای و رقابتی در اختیار می گذارد. شرکت مجوز شده به تکنولوژی خارجی با سرمایه بسیارکم دسترسی پیدا می کند. میزبان واردات و سرمایه گذاری مستقیم خارجی را محدود می کنند .

.

مبلغ : 4000 تومان

دانلود


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اتحادهای ,استراتژیکی ,المللی ,اتحاد ,بازارهای ,تکنولوژی ,اتحاد استراتژیکی ,اتحادهای استراتژیک ,سرمایه گذاری ,جواز گیری ,اتحادهای استراتژیکی ,طبیعت اتحادهای استراتژیک ,جواز گیری، فرانشیز ,مقاله اتحاد استراتژیکی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آژانس مسافرتی tasisat دانستنيها خبرگزاری قوچانی معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران عکس جدید Adrian پرشین گرافیست شکیلا مـُــدخـِـــ♥ـــر